En dag som modeassistent



Emma och ELLE:s modechef Cia Jansson besöker Acnes presskontor för att kolla ut plagg till en plåtning.




Mer presskontor, här H&M:s!


Emma vid sin arbetsbänk.


Till vänster: Emmas inspirationsvägg. Till höger: Tidningshyllan med ELLE från alla världens hörn.

Pic: emsedge.elle.se

Vet att det är många som drömmer om att bli modeassistent (även jag, fast helst vill jag bli inköpare) och nu har Emma Elwin som jobbar på tidningen ELLE visat hur en dag för henne kan se ut.

Vad tror ni, är det något ni skulle vilja ha som jobb?


Kommentarer
Postat av: ELISABET

hej jag ska jobba i host som syslojdlarare.jag har gatt bekladnadsteknisk linje och har mycke intresse for klader.jag ar intresserad att jobba som modeassistent ocksa ett yrke som kan gora mig att skapa lust ock medverka positivt for en omgivning ansvarstagande inom mode branchen.det ar mitt dromjobb och jag vantar pa ett svar.med vanliga halsningar.

2011-09-05 @ 14:54:59
URL: http:// yahoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0