Gör-själv-tips





Efter att ha rådfrågat min kära vän Daniella så kom jag fram till att idén med "gör-själv-tips" varje vecka av de stora modehusens smycken inte var någon bra idé trots allt. Eftersom jag själv tänkte ha dyra märken till skorna, jackorna och väskorna i min butik så kan jag ju inte samtidigt uppmana mina kunder att kopiera från dem istället för att köpa deras smycken..

Så min nya tanke är att ha veckans tips i form av stylingtips, inspirationsbilder, olika bilder på hur du kan matcha ett plagg på olika sätt och även några gör-själv-tips på smycken men inte skriva vart man kan få tag på de olika delarna utan de tipsen ska enbart finnas där för att få igång kreativiteten och för att få mina kunder inspirerade. Eventuellt skulle detta enbart kunna finnas på min hemsida, kanske i en blogg.

Nu blev det mycket text här, men på bilden ovan ser ni iaf ett armband som jag har gjort utifrån Proenza Schoulers färgglada smycke från deras SS11 kollektion. Hopprepet och spännremmarna är inköpta på Hobbex, flaskhållarna köpte jag enbart för att få krokarna i färg och de hittade jag på Clas Olson och sen har jag bara använt helt vanlig röd sytråd. Fler armband kommer, fast i andra färger.

Modekollo 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0