Tillverka egna smycken


Pic: columbinesmille

Eftersom min butik står för kvalité och långsiktigt tänkande så känns det som dubbelmoral ifall jag skulle sälja årets trendsmycken när jag vill minska människors konsumtion. Därför har jag istället kommit på att jag med jämna mellanrum (kanske varannan vecka) skulle kunna ha ett litet gör-själv-tips med beskrivning på hur man själv tillverkar ett av de stora modehusens smycken.

Tänkte själv prova
att göra Proenza Schoulers armband nu i veckan från deras SS11 kollektion (columbines kompis har gjort de på bilden själv) och jag har även kikat in höstsmyckena och bestämt mig för några där som jag ska försöka tillverka till fashiondays.

Modekollo 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0