Nystart


Photography by Curtis Eberhardt/bentrovato.


Efter att ha bloggat i snart 3,5 år med ett namn som inte riktigt stämmer överens med innehållet har jag nu beslutat mig för att starta upp en ny. Har även gjort några småförändringar som att min kategori What´s new numera heter Modenyheter eftersom att jag i fortsättningen kommer att inrikta mig enbart på mode.

Jag vet att det finns några läsare som vill att jag ska skriva mer om mig själv och min vardag, men jag kommer fortsätta som jag gör eftersom jag fortfarande inte tror att ni är intresserade av vad jag gör varje vardag. Däremot kommer jag att fortsätta att skriva om saker som händer rörande mode och självklart om min utbildning på Textilhögskolan.

Har även lite andra nya idéer men ingenting är klart än så det kommer dyka upp så småningom.

Gör er redo att bli inspirerade, nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0