Show Up Fashion Award 2010



De 200 första fick välja varsitt par skor bland över trettio olika modeller!


Några av mina klasskamrater.


De sex finalisterna som yuryn valt ut från dagens modevisning.




Vinnarens kreation på catwalken såg ut såhär!




Gårdagen var väldigt lyckad men jag är riktigt ledsen över att jag missade modevisningen under dagen som tydligen var grymt bra. Under kvällen delades det ut priser till de sex bästa designersen varav vinnaren fick priser på en summa över 1 miljon kronor (det ni!). Därefter spelade Oskar Linnros i ungefär fyrtiofem minuter och mina klasskamrater skulle absolut så mitt i gröten nästan längst fram så man blev knuffad hit och dit men vi såg bra iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0