Stockholm



Gick till Marc Jacobs butik för att köpa den gula väskan som jag sett..


.. men verkligen alla gula var slut! Och inga nya fanns att beställa :/

Såg den här ljusbruna clutchen istället som jag förälskade mig i.



Först när jag kom upp till Stockholm igår så gick jag först på intervjun och sedan hade jag några timmars shopping framför mig. Kom naturligtvis inte ihåg vilken gata Zanzlöza Zmycken låg på (som jag alltid brukar gå till) men det blev en sväng till Urban Outfitters, NK för att kolla på Mulberrys fotobok som jag jättefin, PUB och sen kollade jag in Marc by Marc Jacobs butik som jag inte har varit inne i än. Gick även förbi COS (som öppnar nu på fredag) och så Aldos butik som var i full gång att göras i ordning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0