Tankarna går


Pic: Mulberry fall 2011 campaign. Tati & Julia by Tim Walker.

Har funderat intensivt de senaste dagarna på vad jag vill arbeta med fram tills Fashiondays i september och något som jag kom på tidigt, redan under inspirationsveckan på modekollo, var att jag skulle göra ett butikskoncept.

Som ni vet så gjorde vi det i skolan i höstas, men då var det grupparbete och jag kunde inte göra precis som jag ville men det har jag chansen att göra nu. Just nu är jag inne på att göra en butik med kläder i blandad prisklass där jackor, skor och väskor kommer kosta lite mer (eftersom jag personligen tycker att de är värda att lägga ut mer pengar på) medan de andra plaggen kommer vara billigare. I nuläget har jag inte bestämt så mycket mer än att den här Polly Push väska från Mulberry kommer finnas i sortimentet.

Har ni något förslag på hur jag kan göra min butik eller på någonting som ni tycker saknas/eller som ni är trötta på i de vanliga butikerna så får ni mer än gärna berätta er åsikt så kanske jag kan använda idéen i min butik.

Modekollo 2011.


Kommentarer
Postat av: Marcus M

Hej Anna,

får gå in och kommentera på din blogg här då istället.

Ser fram emot att se ditt resultat på Fashiondays till hösten. Har du arbetat vidare på ditt butikskoncept något? Har du hittat fler väskor ;) ?

2011-07-10 @ 11:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0