Versace för H&M



När jag kom dit klockan 05:50 var det redan ett tjugotal i kö..


.. och innan det öppnade ringlade kön ända ut till gatan utanför.


H&M bjöd på godis och Espresso House gick runt så man kunde köpa kaffe..


.. och GP var på plats och filmade och intervjuade!









Photos | By me

Köandet till Versacekollektionen idag gick väldigt smärtfritt. Vakterna och H&M:s personal var på plats ovanligt tidigt och de trettio första fick ett rött band (bland annat jag) vilket betydde att vi var först att komma in på det inhängnade området där både damkläderna och accessoarerna befann sig. Tio minuter hade man på sig och sedan var det nästa grupps tur. Själv fick jag tag på de tre klänningarna jag var intresserad av. Vilken klänning det blev visar jag imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0