Det nya året


Photo | Magdalena Frackowiak by Ben Hassett for Vogue Germany

Hoppas att er nyårshelg har varit fantastisk och jag är övertygad om att detta året kommer att bli ännu bättre än det förra! En sak som jag länge funderar på är om tiden någon gång kommer att saktas ner, min pojkvän sa då att det säkert kommer att göra det när man är pensionär. Kanske, men just nu känns det som att åren bara går snabbare och snabbare och att det hela tiden dyker upp mer och mer roliga saker :)

Någonting som uppenbarat sig för mig de senaste åren är värdet av familj och vänner. För mig känns inte en karriär i arbetslivet som någonting jag strävar efter, utan mitt mål är att få ett roligt jobb där det finns frihet till att vara kreativ och komma med nya idéer. Jag vill inte bli känd, utan jag vill göra ett viktig jobb inom ett företag utan att synas. Jag älskar att lyfta fram och hjälpa andra (kanske ni har märkt här på bloggen) och jag kommer att fortsätta att köra på samma spår detta året, med några små skillnader som ni kommer att märka..

Vill alltid förbättras och alla får gärna skriva vad ni tycker bäst om att läsa om & nya idéer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0