Prickig katt

Mitt första inlägg på den nya kategorin blir en affär som jag aldrig vart i tidigare. Har haft en liten urklippt lapp uppsatt på min anslagstavla i flera år och jag har alltid funderat på vart jag fått den ifrån och vad det var för affär, så nu tog jag reda på det..

Prickig katt: Vem du än är, var dig själv!
Detta är vad personalen på Prickig katt står för och det syns tydligt i deras butik. Alla har de sin egen stil och de har nogra utvalda produkter i deras affär. De säljer både kläder, väskor, möbler, tavlor, skor, inredning, smycken, möbler, böcker och hattar. På övervåningen finns vintage och undervåningen är fylld av Hello Kitty saker, Mi Laiki, Friis and company, Pink Label och Dr Martens produkter.

Deras söta hemsida hittar du här.









Prickig Katt, Vallgatan 3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0