Just nu

Photo | By me
 
Skulle göra nästan vad som helst för att slippa läsa en artikel i den här boken inför morgondagens seminarium. Har hållit på nu sedan klockan fem och är fortfarande inte klar. Försöker tänka positivt, visualisera mig på mitt framtida jobb då jag kommer vara glad att jag fortsatte studera på masternivå.
Efter morgondagens seminarie har vi inlämning av ett grupparbete på fredag och nästa vecka är det hemtenta som gäller, efter det kan jag äntligen få slappna av lite igen. Längtar.

Kommentarer
Postat av: Teodora

Hej!
Jag blev så glad att få läsa lite om dina studier. Det är så jag hittade din blogg för några veckor sedan... Jag vill plugga det master programmet du pluggar nu och hittade din blogg via Textil Högskolans hemsida.
Det skulle varit väldigt roligt för mig att kunna läsa mer om utbildningen, aktiviteterna, vardagen på Högskolan i Borås, osv.
Annars är din blogg full av inspiration, vilket är väldigt positivt och spännande!
Kram, Teodora

Svar: Hej Teodora!
Jätteroligt att du har hittat min blogg och vill börja på mitt masterprogram :) Jag var väldigt flitig med att dokumentera och ta kort under mina 2 första år på kandidatprogrammet, men under tredje blev jag allt sämre.. Men jag ska tänka på det och försöka lägga upp mer så att du kan följa med :) Kram på dig
Anna

2013-10-17 @ 19:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0