On my mind

Svart klänning Zara / Vit klänning Kate Moss för Topshop, Net-a-porter / Örhängen H&M / Sandaler Chloé, Net-a-porter / Väska Mansur Gavriel / Bikini Panos Emporio
 
Efter den härliga sommarvärmen vi har fått så längtar jag mer än någonsin till juni då skolan är slut. Provade den svarta klänningen på Zara förra helgen och den passar perfekt att hasa ned lite på axlarna liksom modellen gjort på bilden. Kate Moss kollektion för Topshop ger riktiga bohemvibbar och den vita klänningen är en favorit. Likaså gäller det ballerinorna från Chloé som jag mer än gärna skulle vilja ha i min garderob.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, älskar din blogg !
Undrar i vilken butik du provade klänningen, har letat och letat men kan inte hitta den.

Kram Johanna.

Svar: Hej Johanna! Jättekul att höra :) Jag provade den förra helgen på Kungsgatan i Göteborg. Då hängde det ute ca 5 stycken i butiken. Hoppas du får tag på den! Kram
Anna

2014-04-30 @ 18:43:37
URL: http://johannalinneaolsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0