Nästa: Köpenhamns modevecka









Modestudenter från Amsterdam Fashion Academy.




Pauline van Dongen.






Iris Van Herpen i Berlin.





Pic: afterdrk.freshnet.se

Idag drar Köpenhamns modevecka igång där de kommer visa vår och sommarkollektionerna för 2012. By Malene Birger, Stine Goya och Minimarket är några märken vi kommer att se. Bilderna ovan är från Berlin och Amsterdam Fashion Week som varit för någon vecka sedan.

Har bestämt mig för att enbart visa "amatörbilder" från modeveckorna som kommer nu, alltså inga catwalkbilder. Dels hinner jag inte med att kolla alla visningar OCH lägga upp mina favoritlooker från dem och dels vet jag att det är många som inte vill se SS12 kollektionerna nu när höstkläderna knappt hunnit komma in i butikerna än.

resten av catwalkbilderna för höstens kollektioner kommer komma upp här på bloggen nu i augusti. Har redan visat er de från Sthlm och Köpenhamn så nästa på tur är New York!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0