Mer detaljer om min butik


Pic: Regina Salomao Spring 2012 Campaign.

Även om
jag inte skriver någonting om mitt modekolloprojekt varje dag här på bloggen så funderar jag verkligen på det varje dag, speciellt när jag är på jobbet. Jag vänder och vrider på mina idéer för att försöka komma på någonting nytt och för att komma fram till den bästa lösningen..

Som jag tidigare har skrivit så vill jag att det ska finnas en blandad prisklass i min butik, dyrare väskor, skor och jackor, medan de andra plaggen kommer vara lite billigare. Jag vill att det ska komma blandat folk till min butik och att det så småningom ska bli "accepterat" (som det inte riktigt känns som att det är idag) att oavsett hur mycket pengar man har så ska man kunna handla i min butik utan att kolla snett på varandra. Alla kan faktiskt köpa din drömväska, det gäller bara att spara tills man har råd. För vissa tar det kortare tid, alla längre, men i min butik är allt okej och jag behandlar alla mina kunder på samma sätt.

Som ni kanske redan listat ut så kommer det finnas enbart hållbara kläder i min butik som funkar från säsong till säsong. Det finns faktiskt en hel del "trender" som återkommer varje år men med enbart en liten ändring. Jag vill att man ska kunna ha plaggen man köper i min butik tills man har slitit ut dem och alla plaggen kommer väljas ut med omsorg.

Modekollo 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0