Nelly Trend Visning, Del 2



De här häftena med bilder och klädbeskrivningar gick jag runt på.


Dags för genrep!


Modellerna får instruktioner på hur de ska gå och vart på scenen de ska stanna till.


De här skorna kommer komma både i oranget och blått!


Första visningen kvar precis innan finalvarvet.


Elin i en snygg ormskinnmönstrad klänning.




Förrutom delar av Nelly Trends höstkollektion visades även underkläder från Abecita och Salming. Min uppgift under kvällen var att se till att modellerna hade på sig rätt kläder och gick in i rätt ordning till catwalken. Var mycket roligt och jag hoppas inte att detta var sista gången jag får chansen att vara med. Ska försöka få tag på lite bilder från någon som tog bilder vid scenen också att ni får se dem med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0