Elin Kling kollektionen på H&M Nordstan











Gick inte upp lika tidigt som förra gången så nu stod det redan ett tiotal personer i kön när jag kom dit vid halv 8. Kändes som att det räckte att köa i 2,5 timmar när jag ändå bara ville ha väskan och eventuellt kavajen. Tyvärr kom jag hem tomhänt för inget levde upp till mina förväntningar, speciellt inte väskan som såg slarvigt gjord ut plus att den kostade 500 kr, inte värt det enligt mig.

Kan däremot berätta lite andra roliga saker för er. Tjejen som stod bakom mig i kön hade åkt ända från Norge för att köpa kollektionen! Hon ville ha nästan alla plagg (!) och vad jag såg så såg det ut som att hon fick tag på det mesta! De enda sakerna som det bara fanns ett fåtal av var halsbanden (8 st) och den vita clutchen, så de gick åt väldigt snabbt, även den långa mönstrade klänningen försvann direkt men annars tror jag att alla i kön fick tag på iaf ett plagg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0