Fashiondays Borås AW10



Nu är fashiondays slut för den här gången och jag längtar redan till våren som är nästa gång det arrangeras! Då kommer de även ha bytt lokal till modevisningarna eftersom bygget av Textilhögskolans nya lokaler ska sättas igång och skolan ska ligga just där. Som avslutning tänkte jag hissa och dissa dagarna som gått och hoppas att ni har haft lika roligt som jag har haft :)

Hiss
  • Bella o bastians höstkollektion som var hur fin som helst, speciellt klänningen på bilden ovan som jag ska beställa från internet (eftersom jag lyckades missa att fashionstore stängde 16.00 på lördagen när de hade lagt undan en till mig!).
  • Modefabrikens visning på Grand Hotel som var grym!
  • De generösa goodiebagsen från Vivåga och Svea.
  • Stor hiss till den brunhåriga modellen för Tangled Garment som med erfarenhet intog catwalken och gav alla fotografer mängder av bra bilder i olika poser och som inte hade bråttom att försvinna iväg!
  • Fashionstore som jag verkligen blev inspirerad av, finns så många nya duktiga designers som behöver bli upptäckta så alla får se vilka fina plagg de gör!

Diss

  • Svea och Stayhards visningar som var väldigt tråkiga och speciellt den långa pausen som var mellan dem. Hade vart bättre om man kunde haft ytterligare ett märke som visade kläder under kvällen.
  • Alla modeller som gick för snabbt och som inte kunde stå still tillräckligt länge för att man skulle få ett bra kort.
  • Att det har varit så få aktiviteter under dagarna. Hoppas att det förändras till nästa år!


Måste också
passa på att tacka alla som har varit med och arrangerat fashiondays. Idén är verkligen hur bra som helst och jag hoppas verkligen att den fortsätter att växa och kommer finnas i framtiden!

Fashiondays Borås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0