Garden Collection

Först i kön på plats utanför Nordstan redan kl 6, men min dag började 04.15 då jag gick upp ur min säng, åt en macka och tog bussen in.

Dröjde enda tills tjugo över 7 innan någon mer kom och gjorde mig sällskap i kön och när klockan började närma sig 9 var det minst sagt kaotiskt för då kom det några tjejer som tyckte de hade rätt att ställa sig längst fram och tykna var de med när en tjej sa till dem att ställa sig sist i kön.

Det hela slutade dock lyckligt eftersom H&M personalen kom ut och sa till alla runt om ingångarna att de var tvungna att ställa sig i kön, annars skulle de inte komma in. Men en av tjejerna jag pratade mycket med fick sin skinnjacka uppriven av en av de tykna tjejerna, medan en annan blev slagen i ansiktet och en blev knuffad så att hon trillade, så för vissa gick det hemskt till.

Jag fick iaf tag på det jag ville ha mest, båda rosklänningarna och jag blev så glad eftersom det bara fanns 7 av den vita och 8 av den röda. Stod och höll i sex sammanlagt så om någon jag kände hade sagt till innan att de ville ha en så hade de kunnat få en :)



Jag kunde inte bestämma mig för en, så jag tog båda!






Den här ser precis likadan ut som den khakifärgade jackan, bara att den beige inte ingår i Garden Kollektionen sa personalen. Vet inte varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0