Lanseringen av Rachel Zoe för Lindex i Göteborg



Idag kan du vinna dessa shorts på Chic:s hemsida, länken finns längst ned.




En DJ var på plats och skötte musiken!


De som ville fick en make-up lagd av Maybelline och tips om vårens färger!


CHIC:s modechef Hulda Andersson var på plats..


.. och hon hade själv klätt tre dockor på scenen med tre trender!


Ett superfint pris lottades ut bland besökarna..


.. dessa Miumiu skor som Carmen Kass använt på kampanjbilderna :)


De 300 första fick varsin goodiebag, vad den innehöll visar jag lite senare!



Igår kväll var jag och Sandra på lanseringen av Rachel Zoes stylinguppdrag för Lindex. Kön utanför var jättelång och det var en bra bit över 300 personer som kom för alla goodiebagsen tog slut i ett naffs. Såg en hel del söta blommplagg, men det blev inget köp. Förrutom att det lottades ut ett par Miumiu skor så kunde man även vara med i en outfittävling där priset var en resa för 2 personer till L.A. Passade även på att prata lite med Hulda om hur det är att jobba på en modetidning och hon gav mig många goda råd och tips och var hur gullig som helst, precis så som jag har fått uppfattningen av att hon är :)

Varje dag lottar Chic ut ett plagg stylat av Rachel Zoe, tävla här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0