Maria Nilsdotter har öppnat en butik..




Pic: Chic.se

.. på Johannesgränd 1 i Gamla Stan i Stockholm. Såhär sa Maria till tidningen Chic:

– Det känns otroligt roligt att äntligen öppna en butik. Det är en viktig milstolpe i min karriär och känns som ett naturligt nästa steg. Eftersom det är en kombinerad butik, ateljé och verkstad har jag inrett den med saker som inspirerar mig. Det är ett virrvarr av grejer och konstiga objekt, lite som hos en galen vetenskapsman. Jag vill att de förbipasserande ska bli nyfikna när de går förbi och undra vad som försiggår därinne, säger Maria Nilsdotter.

Marias fina smycken kan du kolla in här.

Kommentarer
Postat av: Naglarnaglarnaglar

Hej igen, tyvärr har jag inte varit på Åhléns city och kollat vilket märke. :(

2011-06-30 @ 19:23:58
URL: http://naglarnaglarnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0