Stockholm



Såg ett supersnyggt pennfack..


.. och passade på att prova lite!


Provade även en t-shirt från Surface to Air inne på Urban..


.. där jag även såg dessa snyggingar..

.. och den här fina väskan!


Blev som sagt ingen Rihanna, men vi fick se Eric Saade under torsdagen på Gallerian.


Som ni vet så ställde Rihanna in sin konsert i Sthlm i onsdags och vi fick alltså aldrig se henne :/ Vi satt på läktaren och hade laddat med godis och dricka och satt förväntansfulla och väntade på att det skulle dra igång när plötsligt hela Globen tändes och det kom ut en man på scenen och sa att konserten tyvärr var inställd..

Fy fan vad surt! Men vi hade roligt ändå. Åt god mat, gick runt i affärer och umgicks och jag fick äntligen se COS-butiken som jag bara fick se utanpå förra gången jag var där eftersom det inte hade öppnat då. Även Aldos butik kollade vi in. Hittade några fina saker som fick följa med hem, visar vad imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Ellens tankar om mode

Ah de där skorna var grymma!



Svar: Eller hur :)

2011-11-07 @ 09:20:57
URL: http://ellastankar.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0