Walk-in closet










Photos | Isabel Adrian, Chloé Schuterman

Att kolla in i andras garderober är kul och att kolla in vad man har valt för inredning i den är ju väldigt viktigt och ett första steg. Personligen blev jag helt förälskad i Chloés från Asplund som enligt mig är helt perfekt!

Isabels är något enklare men kanske mer funktionell då man får plats mer kläder när de hänger än när de ligger i luckor (är dessutom inte snyggt att göra dem överfulla). Dock gillar jag inte riktigt Isabels exponering av skorna, kommer ju bli jobbigt i längden att behöva ställa sig på en pall varje gång man vill ha ett par. Då vill jag hellre ha en hylla att ställa dem i liksom Jane Aldridge som jag visat er tidigare :)

Hur vill ni ha/hur ser det ut i er garderob?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0