H&M:s nästa designsamarbete är..




Photos | DV

.. moderedaktören och stilikonen Anna Dello Russo som har skapat en accessoarkollektion för kedjan! På bilden ovan kan ni se delar av kollektionen och förutom smycken, solglasögon, väskor och skor kommer det även finnas en resväska.

Det känns väldigt spännande att medverka i det här projektet, eftersom det är första gången H&M samarbetar med en moderedaktör. Det är ett tecken på en ny utveckling inom modet, och jag känner både stolthet och ödmjukhet inför uppgiften. Min strävan har varit att skapa unika accessoarer och som stylist vet jag hur viktigt det är för att sätta personlig prägel på en outfit. Jag hoppas att den här kollektionen ska uppmuntra till en extravagant och mer modeinspirerad vardag”, säger Anna Dello Russo.

Kollektionen lanseras under de internationella modeveckorna, närmare bestämt 4 oktober, och kommer finnas i cirka 140 H&M butiker och online!

Källa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0