Inspiration modeveckorna #1


Photos | Tommy Ton via style.com

Kommentarer
Postat av: En 13 årig tjej

Hej. Jag kollade på din blogg lite och vill bara säga att den är skitbra.
Jag ville bli designer förut men nu vill jag bli dansare. Fast jag älskar fortfarande att rita nya modeller på kläder.
Jag tycker att du ska fortsätta med din blogg.

Ha det bra =)

2012-09-17 @ 19:14:05
Postat av: Hej.

Jag kollade också på din blogg med min kompis och hon har verkligen rätt.
du har jätte bra bilder och videor på mode och du borde verkligen bli designer.

Ha de gött

2012-09-17 @ 19:16:25
Postat av: Jossan

Wow cykeln :D och klänningen på näst sista bilden, riktigt cool!

2012-09-20 @ 23:32:47
URL: http://josshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0