Nästa: London

Photo | Julie Borawska by Kevin Sinclair for Vogue Mexiko November
 
Imorgon bitti vid 7-tiden åker jag till London för två dagars shopping och sedan bär det av till Loughborough över helgen för att hälsa på min syster som studerar där. Kommer bli några riktiga toppendagar och jag känner att jag behöver det här efter en minst sagt hektisk höst med mycket plugg.
Har ni några Londontips så får ni väldigt gärna dela med er av dem då jag kommer gå runt och ta kort på massa butiker för att uppdatera min nu några år gammal shoppingguide över staden.
 
Förhoppningsvis kan jag göra lite uppdateringar, om inte så hörs vi på tisdag igen!

Kommentarer
Postat av: Teodora

- Victoria Secret
- Alla butiker på Bondstreet (här finns VS)
- Forver 21
- River Island
- Bershka
- All saints

Svar: Tack för tipsen! Har varit inne i dem innan, gillar All Saints väldigt mycket så dem vill jag alltid besöka! Victoria's Secret var första gången jag var inne på faktiskt, helt fantastisk :)
Anna

2013-11-07 @ 19:10:59
URL: http://callmeinspiration.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0